Griekenland - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Sophie Claessens - WaarBenJij.nu Griekenland - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Sophie Claessens - WaarBenJij.nu

Griekenland

Door: sophieclaessens

Blijf op de hoogte en volg Sophie

21 Mei 2010 | Griekenland, Athene

Hoi hoi lieverds,

Ja hoor! De eerste keelpijn ervaringen zijn binnen haha! Airco, een rokerige kroeg en alcohol slaan op mn keel. Na mn favo pil (trachitol) ben ik weer een beetje beter. En niet te vergeten, een kopje thee met de theezakjes van mn Girls.

Heb vandaag ook wat kleren gewassen met de hand.

Toeval bestaat niet; let op. Rachel is van baan veranderd inmiddels en heeft nu een ander appartement, maar - we lopen vandaag met zn 3en naar mijn appartement. Rachel zegt; we gaan toch niet naar dat appartement met die oranje deur. Jawel dus. Blijkt dat zij daar ook gewoon onder mijn kamer zat! Super jammer dat ze nu net weg is daar...

Het weer is vandaag niet echt top. voor mij was dat ook niet erg van mn oog was knalrood omdat ik er haarlak ingespoten had en ik had keelpijn. Balen dus. Het is inmiddels allemaal weer over.

Vanavond moet ik weer "werken".

Vanavond heb ik een lekkere pita Gyros gegeten met Rach. Dat is een broodje met Gyros, friet, sla en tzatiki.

Gisteren heb ik echt een top dagje gehad met Rach en Britt. We zijn de hele dag op starbeach geweest. Het was super lekker weer. Heel erg bij gebruind en daarna hebben we spareribs gegeten. (Mama geen zorgen, de halve meloen en verse jus zijn ook op!)

We merken hier toch al wel dat je echt je mannetje moet staan. Bij Rachel bijvoorbeeld was het dus echt veel beloftes en 0 dingen nakomen. Zelf boodschappen doen, en hoop dat het bij mij allemaal goed gaat komen met de betalingen enz.

Tot schrijfs iedereen!
X

• 21 Mei 2010 - 18:16

Ankie:

Sounds great, maak snel meer foto's!!!
    xxxx

• 21 Mei 2010 - 19:14

Mama:

Schatje, met zo'n lifestyle moet je misschien toch een potje vitamine pilletjes aanschaffen. Ik denk trouwens dat de keelpijn van de airco komt. xoxo van the family@home. PS zondag 17.00 (bij ons 1600 uur) ff skypen

• 21 Mei 2010 - 19:22

Robin:

word tijd dat je weer eens deze kant opkomt dan

• 22 Mei 2010 - 11:07

Iris:

Wat heerlijk lieve S! -niet die keelontsteking-
    Zorg goed voor jezelf he en geniet ervan!

Ik moet zwoegen voor mijn centen bij HC hahah en jij chillt m daar op Kreta!!!! WOEHOE

Heel veel plezier, geniet ervan! En de volgende keer wil ik jou spreken he, en niet Willy ;) Ben echt benieuwd allemaal hoe t is en hoe t met je gaat, hoe de dagen daar zijn, het klinkt zo onwerkelijk.

Nou dikke kussen!!!

• 23 Mei 2010 - 11:42

J:

HOMIE!
    klinkt heerlijk, en die keelpijn is niet te vermijden natuurlijk. haha. strepsils, vitamientjes en veel wijntjes, doet een hoop goed ;).

Zullen we binnekort weer een keertje skypen?
    en dan, dat je effe rustig kan praten? want iedere x op dat terras terwijl iedereen tegen je praat is best irritant! haha. Let me know wanneer je tijd hebt.

Mn tentamens beginnen dinsdag! ben dus hard aan de studie, in tegenstelling tot jou life. hihi.

Schat we spreken mekaar!
    pas goed op jezelf en doe geen gekke dingen :D