Vakantietje met de oude lui - Reisverslag uit Palamós, Spanje van Sophie Claessens - WaarBenJij.nu Vakantietje met de oude lui - Reisverslag uit Palamós, Spanje van Sophie Claessens - WaarBenJij.nu

Vakantietje met de oude lui

Door: sophieclaessens

Blijf op de hoogte en volg Sophie

19 Augustus 2010 | Spanje, Palamós

Hee upper northsiders! Mijn avontuur is voorbij! En het is tijd om naar huis te gaan. Dus bijdeze mijn laatste verhaaltje op waarbenjij,nu.

Alweer bijna een maand geleden dat ik op waarbenjij.nu een bericht gepost heb. Ik heb het ook ZO druk gehad... niet dus haha!

Even vanaf het begin beginnen. Eind juli had ik mijn vader aan de telefoon en het leek me leuk om nog een weekje of 2 vakantie te vieren in Spanje op de camping met mijn ouders en lieve broertje. Ik boekte een ticket van Heraklion naar Barcelona op 16 augustus. Toch had ik het na3 maanden Chersonissos ook wel echt gezien, en besloot dit om te boeken naar de 9e.

Het afscheid in Griekeland viel zwaarder dan verwacht. Ik had mn koffers ingepakt, de boardingpasses waren uitgeprint, ik had gegeten en ging nog eventjes slapen van 8 tot 1u snachts. Toen ik wakker werd heb ik me aangekleed en ben richting Paradiso gegaan. De taxi kwam om half 5 (snachts). Na een beetje party en een afscheidscadeautje van mijn lieve huisgenootje Elise, een paar tranen hier en daar, met de koffers de taxi in richting Heraklion. Doei huisje, doei lieve collega's en inmiddels vriendinnetjes en vrienden... Dit waar ik 3 maanden geleefd heb, ga ik nu weer achter me laten. Het was een heel gemixt gevoel.

Om half 7 vloog ik naar Athene. Ik had een uur speling in Athene en daarna vloog ik richting de Costa Brava, Barcelona.

Bij het ophalen van de bagage en het zien van de mega ARRIVAL hal werd ik toch wel zenuwachtig. 3 maanden geen ouders gezien!! Toen ik door de schuifdeuren kwam zag ik mijn lieve gezinnetje daar op me wachten met een spongebob ballontje en de tranen sprongen me in de ogen. Wat heerlijk om ze weer te zien!

We rijden naar de camping en ik mag ook een stukje rijden. Dat ging goed, voor iemand die van de 6 maanden rijbewijs er 3 niet heeft gereden. En dan zie ik voor het eerst weer bewolking... mmm beetje jammer maar het weer in Spanje zit tegen dit jaar! Ik kom aan, en wat een RUST! Geen 'we no speak americano' of happy hours, of free shots especially for you quotes!

We hebben wat fietsen gehuurd, lekker tapas gegeten, veel wijn gedronken, op tijd naar bed gegaan en genoten. En morgen is het alweer tijd om naar huis te gaan! We rijden waarschijnlijk in 1 keer door, en ik mag ook rijden natuurlijk! (leuk;))

Ik ga zaterdag lekker met mijn lieve vriendinnetjes terrasen bij Centraal en ik kan echt niet wachten!! Ik heb de normale dingen uit Nederland zo gemist! Een lekker boterham met kaas, een eigen bed, een badkamer, 1 WC voor mij alleen en matties om de hoek.

Donderdag de 26ste begint de introductie van mn nieuwe studie alweer dus het is even omschakelen. Maar mn ritme is gelukkig alweer normaal!

Het was een super gave ervaring, ik zou iedereen aan raden om lekker naar het buitenland te gaan, voor stage, voor werk, nieuwe mensen leren kennen of er gewoon even tussen uit te gaan!

NL, here I come!

x0x0, Sophie

  • 19 Augustus 2010 - 11:33

    Dymphy:

    Oooh ik heb zo'n zin je te zien zaterdag :D !!!
    Dikke kus en goede reis terug! Rij voorzichtig maar dat komt vast goed!
    Xoxoxoxo

  • 23 Augustus 2010 - 08:55

    Mama:

    leuk geschreven Sophie!
    xxxmama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Palamós

New York City / Chersonissos

Recente Reisverslagen:

19 Augustus 2010

Vakantietje met de oude lui

14 Juli 2010

Hoogseizoen!!

07 Juni 2010

Promotie, een volle discotheek en zon!

30 Mei 2010

Kreta baby

25 Mei 2010

Griekenland
Sophie

Mijn waarbenjij.nu is begonnen met werken in Griekenland, gevolgd door een stedentrip in NYC en wordt nu, een jaartje later, opgefrist door twee fantastische nieuwe reizen. Dit keer iets verder van huis. Ik ga met mijn familie een rondreis maken door Thailand en twee weken later vlieg ik voor mijn stage geheel de andere kant op richting Ecuador. Waar ik zes maanden zal wonen en werken. Ready for some new stories?

Actief sinds 21 Maart 2010
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 37004

Voorgaande reizen:

22 Januari 2012 - 03 Juli 2012

Ecuador

23 December 2011 - 06 Januari 2012

Thailand

24 April 2010 - 30 November -0001

New York City / Chersonissos

Landen bezocht: