Hoogseizoen!! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Sophie Claessens - WaarBenJij.nu Hoogseizoen!! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Sophie Claessens - WaarBenJij.nu

Hoogseizoen!!

Door: sophieclaessens

Blijf op de hoogte en volg Sophie

14 Juli 2010 | Griekenland, Athene

Jasoe lieve mensen,tikanis? (hoegaathet?... het is al weer eventjes geleden dat ik een verhaaltje op waarbenjij.nu heb gepost. Dit omdat veel dagen hier op elkaar lijken.
De laatste keer dat ik schreef was het 7 juni... er is inmiddels wel veel veranderd. Ik zit hier nu alweer bijna 2.5 maanden! De tijd gaat ontzettend snel...

Begin juli is het hoogseizoen begonnen. We staan nu iedere avond vol en we werken van 11 tot 5. We hebben zelfs een securityman gekregen. Damian uit Washington DC haha;). gelukkig hebben we nooit met geweld te maken gehad.

4 juli was natuurlijk mijn verjaardag. we hebben tot 12 uur met alle collega's op het terras gezeten; toen happy birthday gezongen, cocktailtje gedronken en cadeau's in ontvangst genomen! Het was erg gezellig.

Helaas zijn een paar vrouwelijke collega's alweer naar huis ivm gezondheidsproblemen van familieleden. Erg jammer natuurlijk!!
Ook Sven gaat ons as zondag verlaten, en Karin heeft gisteren haar laatste werkdag gehad. Zij hadden al een vakantie geboekt voordat ze aan dit werk begonnen. We krijgen wel weer nieuwe collega's!

De eerste TMF party's op starbeach zijn begonnen! Beachflirt(feestje) opende afgelopen maandag met maarliefst 2000 man.

Ook heb ik laatst een fotoshoot gehad op starbeach. Erg ongemakkelijk vond ik het maar de foto's zijn erg mooi geworden! Helaas heb ik ze niet digitaal.

Aanstaande vrijdag komt Dymphy deze kant op, wat kijk ik daar naar uit.. heb er helemaal kriebels van! Lekker wijntjes drinken en bijkletsen,.. ( IK MIS CENTRAAL!!)

Minder nieuws was dat ik 1 juli al mijn salaris was verloren.. heel vreemd. Het zat in mn broek zak, en ik heb er nog mee betaald (eten) en eenmaal thuis was het weg.. dus heb 2 weken moet lenen van paps en mams. maar vrijdag is het weer payday!

Het is hier nu gemiddeld 35 graden! Hetzelfde als in Nederland dus haha.

Ik vlieg waarschijnlijk 22 augustus terug!

Tot schrijfs lieverds, heb een goeie zomer! Ik denk aan jullie

x


  • 14 Juli 2010 - 13:53

    Erik:

    Grappig dat je m'n zusje tegen kwam! Wel balen dat je je salaris kwijt was...gelukkig alleen maar geld!

  • 14 Juli 2010 - 13:59

    Nicole:

    Hee Sophie! Waar werk je ergens? Ik ga 4 augustus ook met 2 vriendinnetjes naar Chersonissos... misschien tot dan! X Have fun!

  • 15 Juli 2010 - 08:53

    Mama:

    Lieve schat, wat fijn dat je nog een paar dagen naar ons in Spanje komt. Kunnen we lekker bijpraten voordat we weer naar huis gaan. Ik verheug me er op, nog 4 weekjes en dan zien we elkaar weer!! xxx mama


  • 15 Juli 2010 - 09:18

    Natascha:

    Hoi Sophie,
    Wellicht een goed teken dat we zo lang niets van je gehoord hebben, dat betekent dat je het goed naar je zin hebt! Maar gelukkig blijven we via mama & papa op de hoogte van jouw avontuur. Wat gaat de tijd toch snel; het aftellen kan al bijna beginnen...Geniet er nog maar van! En nog een minivakantie naar Spanje tussendoor lees ik. What a life... Groetjes & veel liefs,
    Paul & Natascha, Djura & Max

  • 16 Juli 2010 - 15:27

    Kelly:

    Leuk dat dymphy komt! jij kijkt uit naar a.s. vrijdag, en ik kijk uit naar 22/23 augustus! wat zal ik blij zijn als je er weer bent sophie!(L)
    balen van dat salaris geval!! echt raar. maar alles komt goed! de tijd gaat erg snel inderdaad, 3 maanden leek zo lang, maar al met al, valt het mee!ik hoop dat je je laatste maandje nog heel erg veel plezier hebt! geniet er maar van lieverd!
    Veel liefs en een dikke zoen uit Best!

  • 16 Juli 2010 - 18:32

    Suus & Jan & Kids En:

    Hoi Sophie, en wij maar denken die gaat boeken schrijven maar dan worden het toch maar dunne boekjes ;-) Leuk om te horen dat alles goed gaat, en dat we je in Spanje gaan zien/ Ik zal zeggen dat ze de Sangria alvast koud zetten.
    Tot dan !!
    Suzanne Emma Machteld Pepe & Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

New York City / Chersonissos

Recente Reisverslagen:

19 Augustus 2010

Vakantietje met de oude lui

14 Juli 2010

Hoogseizoen!!

07 Juni 2010

Promotie, een volle discotheek en zon!

30 Mei 2010

Kreta baby

25 Mei 2010

Griekenland
Sophie

Mijn waarbenjij.nu is begonnen met werken in Griekenland, gevolgd door een stedentrip in NYC en wordt nu, een jaartje later, opgefrist door twee fantastische nieuwe reizen. Dit keer iets verder van huis. Ik ga met mijn familie een rondreis maken door Thailand en twee weken later vlieg ik voor mijn stage geheel de andere kant op richting Ecuador. Waar ik zes maanden zal wonen en werken. Ready for some new stories?

Actief sinds 21 Maart 2010
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 36989

Voorgaande reizen:

22 Januari 2012 - 03 Juli 2012

Ecuador

23 December 2011 - 06 Januari 2012

Thailand

24 April 2010 - 30 November -0001

New York City / Chersonissos

Landen bezocht: