Griekenland - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Sophie Claessens - WaarBenJij.nu Griekenland - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Sophie Claessens - WaarBenJij.nu

Griekenland

Door: sophieclaessens

Blijf op de hoogte en volg Sophie

25 Mei 2010 | Griekenland, Athene

Hoi vrienden!

Hier weer een berichtje van mij. Het gaat hier allemaal super. Helaas regent het op dit moment. De keelpijn is weer verdwenen. Mede dankzij de morfine van Karin, mijn nieuwe collegaatje uit Utrecht.
We krijgen vandaag de sleutel van ons appartementje die we samen gaan delen. En ik heb een scooter gefixt om zo EINDELIJK mijn griekse simkaart te regelen. (Mam, ik heb geprobeerd alleen het noodzakelijke te smsen! ;))

Morgen komt Veronique aan. De beste vriendin van Rachel. Dan gaan we met zn allen barbequen.

Deze week komen er weer 2 nederlandse mensen aan. Ben erg benieuwd. Het is hier in Cherso nog erruggggg leeg. We hopen dat hier dit weekend verandering in komt, en dat alle examenreizen naar chersonissos komen.

Onze clubshirtjes zijn inmiddels geregeld en over een paar dagen binnen. (Pics komen snel)

Verder zijn de dagen vrijwel allemaal hetzelfde. Je werkt tot 5uur snachts. Slaapt tot 2 uur smiddags, dan word ik gebeld door Rach of Britt, en dan gaan we naar starbeach. Helaas errug verveelt dus want het Hollandse weer volgt me.


Over een weekje eerste salaris ontvangen. Spannend dus!

Lieverds, tot schrijfsssss!

Kus

  • 25 Mei 2010 - 14:24

    Mama:

    Jammer van het weer, hier zijn de voorspellingen voor de komende dagen ook met regen. Ook jammer voor Mees want die gaat deze week (donderdag en vrijdag) op schoolkamp. Maar als het regent dan hebt je tenminste weer even tijd om ons op de hoogte te brengen van de gebeurtenissen moet je maar denken.
    Leuk dat jullie het zo gezellig hebben samen en veel dingen samen doen. Waar ga je dan BBQen? op je balkon? Love you!! Dikke kus van mama

  • 25 Mei 2010 - 16:38

    Dymphy:

    Heel leuk en fijn iets van je te horen!
    Jammer inderdaad van het weer, denk dat het even naar NL was gekomen want hier was het juist erg goed! Maar nu weer minder .. Hopelijk komt de zon weer snel terug!!
    En hopelijk wordt het snel wat drukker! Maar gelukkig heb je het fijn en naar je zin. Lekker BBQ-en morgen! Ik denk heel veel aan je en wil snel weer skypen! Vnv ben ik heel de avond op de pc dus misschien vanavond wel. Hier gaat alles nog steeds z'n zelfde gangetje, druk met school, druk met school en druk met school. Ohja én werk .. voor de verandering haha.
    Dikke zoenennn, werk-ze, zon-ze, chill-ze :D XXX

  • 26 Mei 2010 - 17:14

    Evelijn:

    Hi Lieve Sophie, nou het appartement ziet er goed uit ook een lekker balkon. Zo als ik het uit je reisverslag begrijp moet je ondanks dat het leeg is in de disco toch werken tot 05.00 uur. ik hoop dat je het met je collega's gezellig hebt. Hier gaat alles goed. Heerlijk genoten van het pinkster weer in Nederland. Dat was helemaal top. Wel zo top dat ik dacht even snel bruin te worden. maar dat was iets te optimistisch. Ik was zondag dusdanig verbrand overal dat ik er 2 nachten niet van heb kunnen slapen, maargoed moet ik me ook maar heel goed insmeren. Ik ben benieuwd naar al je avonturen die je zeker weten gaat beleven. Ik ga je site goed bijhouden zodat ik niets mis. Dikke zoenen Evelijn en natuurlijk ook van Julia Fleur en Rene

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

New York City / Chersonissos

Recente Reisverslagen:

19 Augustus 2010

Vakantietje met de oude lui

14 Juli 2010

Hoogseizoen!!

07 Juni 2010

Promotie, een volle discotheek en zon!

30 Mei 2010

Kreta baby

25 Mei 2010

Griekenland
Sophie

Mijn waarbenjij.nu is begonnen met werken in Griekenland, gevolgd door een stedentrip in NYC en wordt nu, een jaartje later, opgefrist door twee fantastische nieuwe reizen. Dit keer iets verder van huis. Ik ga met mijn familie een rondreis maken door Thailand en twee weken later vlieg ik voor mijn stage geheel de andere kant op richting Ecuador. Waar ik zes maanden zal wonen en werken. Ready for some new stories?

Actief sinds 21 Maart 2010
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 37003

Voorgaande reizen:

22 Januari 2012 - 03 Juli 2012

Ecuador

23 December 2011 - 06 Januari 2012

Thailand

24 April 2010 - 30 November -0001

New York City / Chersonissos

Landen bezocht: