Promotie, een volle discotheek en zon! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Sophie Claessens - WaarBenJij.nu Promotie, een volle discotheek en zon! - Reisverslag uit Athene, Griekenland van Sophie Claessens - WaarBenJij.nu

Promotie, een volle discotheek en zon!

Door: sophieclaessens

Blijf op de hoogte en volg Sophie

07 Juni 2010 | Griekenland, Athene

Hoi beste upper WEST siders..

Hier weer een berichtje van mij. Het gaat allemaal super goed met me. Ik ben nu echt fulltime achter de bar begonnen en dat is echt erg leuk. Alle fooi mag ik zelf houden en dat is soms genoeg om weer een dag van rond te komen hier.
Ik kan inmiddels sex on the beach maken en dat soort gekke fratsen. Ik heb zelfs eergisteren samen met mijn collega 5 dozen flugel verkocht!!

De discotheek staat deze week HELEMAAL bom vol. Op vrijdag en zaterdagavond hebben we vrije sluit, en ik zag dit weekend voor het eerst de zon toen ik buiten kwam en het was al 28 graden ofzo. Echt heel grappig.

We hebben 3 juni gepromoot op starbeach. Daar was een feestje met o.a Mental Theo, the partysquad enz. We hadden rokjes laten maken met El paradiso op de achterkant. Dat was echt erg leuk om te doen, en het viel op!

We hebben inmiddels ook de shirts van de club.

Ons appartementje bevalt nog steeds super, en vooral het draadloos internet.

Doordat we zulke lange dagen maken... werken tot 5/6. Slapen tot 4, bar opruimen heb je minder aan je dag dan voorheen. Maar dat was te verwachten.

Ook heeft ons eerste huisdier zich laten zien, een duizendpoot in de badkamer. Gillend kom ik er naakt uitgerend; KAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, een beest!! We hebben er eerst 3uur naar gekeken tot ik het lef had er een beker over heen te zetten. Willy heeft m uiteindelijk naar buiten geknikkerd. En ook aan muggen geen gebrek hierzo! Kut...

Helaas heeft Rachel besloten definitief naar huis te gaan 10 juni. Het zat haar allemaal heel erg tegen hier qua banen en gezondheid. Ik ben al erg blij dat ik haar heb mogen ontmoeten want ze is een echte vriendin geworden in deze korte tijd. Veronique wil het misschien nog bij paradiso gaan proberen, anders gaat zij ook.

Onze nieuwe collegaatjes van paradiso komen rond de 20ste weer aan.

Tot snel schrijfs!!
Kus, Sophie

  • 07 Juni 2010 - 17:15

    Dymphy:

    Super leuk verhaaltje! Fijn om te lezen dat het zó goed met je gaat. Echt ben daar super blij om! Het klinkt top.
    En toevallig heb ik dat 'huisdier' verhaal hier ook meegemaakt afgelopen week. Godsamme! Een súpergrote kever zat hier binnen en wij hebben er ook (echt waar) 2 uur over gedaan om een VAAS op dat beest te zetten. Drama!
    Verder is het hier nog steeds same old story. School (erg druk laatste lootjes!!) en werk en chillen af en toe. Heb volgende week tentamens en daarvoor ga ik as. zaterdag naar Salvationz op het E3 strand en maandag naar Guus Meeuwis. Dus ook wat leuke dingetjes op de planning!
    Lieve schat, kan het niet vaak genoeg zeggen: Geniet ervan! Maak er een top zomer van, ik gun het je heel erg.
    Ik denk aan je, with love. D

  • 12 Juni 2010 - 09:58

    Ralf Kerkhof:

    Hee Sophie!

    Ik moet zeggen dat ik je verslagen met alle plezier lees ;).. Je hebt een leuke manier van schrijven waar ik moet zeggen dat die wel helemaal bij je past! Erg leuk iniedergeval.

    Groetjes Ralf

  • 13 Juni 2010 - 17:24

    Vincent:

    Heeey Sophie !! :)

    Leuk om wat van je te lezen, fijn dat het chill is daar!
    Niet teveel last van de griekse crisis? :'P

    Veel plezier nog hèh...

    Groetjes,
    je neef(je) xD.

  • 06 Juli 2010 - 17:13

    Evelijn:

    Hey lieve Sophie, wat een leuke verhalen. Ik krijg ontzettende zin om op vakantie te gaan. Gelukkig gaan we bijna, nog 11 nachtjes slapen. Volgende week nog wel even op bezoek bij Ann en Mees natuurlijk. Ben benieuwd of zij nog meer verhalen over je hebben. Geniet en feest ze dikke kus Evelijn

  • 21 Januari 2011 - 16:16

    Peter Spijker:

    Ziet er goed uit !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

New York City / Chersonissos

Recente Reisverslagen:

19 Augustus 2010

Vakantietje met de oude lui

14 Juli 2010

Hoogseizoen!!

07 Juni 2010

Promotie, een volle discotheek en zon!

30 Mei 2010

Kreta baby

25 Mei 2010

Griekenland
Sophie

Mijn waarbenjij.nu is begonnen met werken in Griekenland, gevolgd door een stedentrip in NYC en wordt nu, een jaartje later, opgefrist door twee fantastische nieuwe reizen. Dit keer iets verder van huis. Ik ga met mijn familie een rondreis maken door Thailand en twee weken later vlieg ik voor mijn stage geheel de andere kant op richting Ecuador. Waar ik zes maanden zal wonen en werken. Ready for some new stories?

Actief sinds 21 Maart 2010
Verslag gelezen: 354
Totaal aantal bezoekers 36997

Voorgaande reizen:

22 Januari 2012 - 03 Juli 2012

Ecuador

23 December 2011 - 06 Januari 2012

Thailand

24 April 2010 - 30 November -0001

New York City / Chersonissos

Landen bezocht: