Intro verhaaltje! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Sophie Claessens - WaarBenJij.nu Intro verhaaltje! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Sophie Claessens - WaarBenJij.nu

Intro verhaaltje!

Door: sophieclaessens

Blijf op de hoogte en volg Sophie

21 Maart 2010 | Nederland, Eindhoven

Hallo lieve mensen,

zoals velen van jullie al weten ga ik in mei voor 3.5 maand naar Kreta, het bekende Chersonissos. Ik ga daar aan de slag in een nieuwe discotheek die zijn deuren deze zomer voor het eerst opend. Club Paradiso.
Hoezo dit opeens?
Ik ben in januari gestopt met studeren. Ik had geen vast werk hier in Nederland en wilde heel graag naar de zon en toch geld verdienen, eventjes lekker op mezelf. Ik heb vervolgens gegoogled, en dit uitgezocht. Gesolliciteerd en ook aangenomen.

Natuurlijk is het erg spannend, maar ook een beetje verdrietig. Al mn vriendinnetjes achterlaten, papa&mama en meesje, en natuurlijk nog een paar belangrijke mensen voor me. Ik ga wat verjaardagen missen, en zeker heimwee krijgen, maar ik hoop dat het een leuke ervaring wordt!

We vliegen 10 mei met 3 man richting Kreta. Er is dan nog niet erg veel werk, maar we maken kennis met de reisleiding van GoGo, beachmasters en we gaan de club inrichten.

Nou dit was mijn intro-verhaaltje. Het duurt immers nog een week of 8.
Daarvoor ga ik eerst naar NYC!

Liefs, Sophie

  • 06 April 2010 - 12:11

    Karin!!:

    Heeeeey Sophie,

    Ik ben samen met je op sollicitatie geweest in Dordrecht! Ik was uit enthousiasme aan het googlen of ik nog wat extra info over de club kon vinden, vind ik ineens jouw profiel!! Wel grappig dacht ik haha. Nou ik ben dus ook aangenomen. Verder details krijg ik binnenkort nog. Super leuk! Dan zie ik je dus zeker weten.

    Veel succes alvast met inrichten etc.

    Groetjes van Karin.

  • 06 April 2010 - 12:13

    Karin:

    Ooooja.. Zou jij mij niet de foto's van paradiso door kunnen sturen? Je zei dat je een paar foto's had toch? Mijn e-mail adres is karinvandijk2009@live.nl. Misschien kan je me ook op de hoogte houden hoe het is enzo.

    Nou misschien hoor ik van je.

    Gr Karin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

New York City / Chersonissos

Recente Reisverslagen:

19 Augustus 2010

Vakantietje met de oude lui

14 Juli 2010

Hoogseizoen!!

07 Juni 2010

Promotie, een volle discotheek en zon!

30 Mei 2010

Kreta baby

25 Mei 2010

Griekenland
Sophie

Mijn waarbenjij.nu is begonnen met werken in Griekenland, gevolgd door een stedentrip in NYC en wordt nu, een jaartje later, opgefrist door twee fantastische nieuwe reizen. Dit keer iets verder van huis. Ik ga met mijn familie een rondreis maken door Thailand en twee weken later vlieg ik voor mijn stage geheel de andere kant op richting Ecuador. Waar ik zes maanden zal wonen en werken. Ready for some new stories?

Actief sinds 21 Maart 2010
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 36966

Voorgaande reizen:

22 Januari 2012 - 03 Juli 2012

Ecuador

23 December 2011 - 06 Januari 2012

Thailand

24 April 2010 - 30 November -0001

New York City / Chersonissos

Landen bezocht: