Departure - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Sophie Claessens - WaarBenJij.nu Departure - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van Sophie Claessens - WaarBenJij.nu

Departure

Door: sophieclaessens

Blijf op de hoogte en volg Sophie

23 December 2011 | Nederland, Eindhoven

Lieve vrienden en familie!

Over een uurtje is het zover en nemen we de trein naar schiphol. Ons avontuur gaat beginnen.

Om 20:45 vliegen we met KLM naar Bangkok International Aiport. (BKK)

We komen morgen om 13:10 aan. Heel apart allemaal met het tijdsverschil.

De eerste 3 dagen zullen we in Bangkok zijn en slapen we in het ' Gran Ville' hotel. Hier heb ik gewoon internet dus er komt direct een leuk verhaaltje aan. Een 11 uur lange vlucht... Dat is voor het eerst.

Tot schrijfs!

Liefs, fam Claessens&Peeters

• 23 December 2011 - 13:57

Dymphy:

Ik wens jullie allemaal heel erg veel plezier! Maak er een super mooie vakantie van en geniet ervan samen.

Jullie komen vast met een hoop verhalen & herinneringen terug. Ik kijk uit naar de verhalen!

Fijne kerstdagen & geniet!!!

Kus, D.

Ps. De sushi-afspraak staat in de agenda ;) ! Jummie.

• 23 December 2011 - 18:08

Vincent:

Veel plezier!

• 23 December 2011 - 23:00

Omi En Mamskie:

Ik wens jullie een onwijs mooie reis! Geniet er met z'n allen van. Fijne kerstdagen in het warme Thailand en veel kusjes en veel plezier!

• 27 December 2011 - 14:12

Natascha:

He kerst(b)engeltjes,
    Hoe is t daar? Hebben jullie t kerstdiner met stokjes gegeten? Waar zitten jullie nu en waar gaan jullie naartoe? Have fun & hou ons op de hoogte!
    Veel liefs van ons4.

Rijst

23 December 2011

Departure
Sophie

Mijn waarbenjij.nu is begonnen met werken in Griekenland, gevolgd door een stedentrip in NYC en wordt nu, een jaartje later, opgefrist door twee fantastische nieuwe reizen. Dit keer iets verder van huis. Ik ga met mijn familie een rondreis maken door Thailand en twee weken later vlieg ik voor mijn stage geheel de andere kant op richting Ecuador. Waar ik zes maanden zal wonen en werken. Ready for some new stories?

Actief sinds 21 Maart 2010